Vsakodnevna makeup rutina

by - Monday, April 11, 2016

Kar nekaj punc me je že vprašalo, kakšna je moja vsakodnevna makeup rutina. Povedala vam bom mojo enostavno rutino, ki jo res uporabljam skoraj vsak dan, razen ko sem cel dan doma (tudi koža rabi včasih malo počitka). Moja rutina se začne s The Body Shop - matirana dnevna krema za obraz, počakam da se kremica vpije v mojo kožo in potem nadaljujem. S Real Techniques gobico si nanesem tekoč puder - Revlon Cosmetics ColorStay za mastno kožo. Dodam še tanek sloj Rimmel Match Perfection - korektor in osvetljevalec na območja, ki jih želim posvetliti ali na problematična območja, ki jih želim skriti. Na lička še namažem BHcosmetics Blush Duo - duo rdečilo, da jih malo poudarim. Ostala sta še mi zadnja dva izdelka, Rimmel Stay Matte puder, da mi makeup ostane na mestu ter Avon SuperShock maskara za volumen, ki naredi trepalnice glamurozne.



You May Also Like

3 coment�rios

  1. Po novem tudi jaz uporabljam Revlonov tekoči puder, bom pa v prihodnosti tudi tale Stay Matte poskusila, sem slišala že več pohval. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta Revlonov puder je meni suppper :)Poizkusi Rimmel Stay Matte ne bo ti žal :)

      Delete
  2. Joj, jaz tudi moram preizkusiti ta Revlon puder, trenutno pa uporabljam All Matt od Catrice in mi je super. xx

    ReplyDelete