Slovenian blogger in London - Makeup Revolution Event

by - Tuesday, April 05, 2016

Moj razlog, da sem sploh obiskala London je bil ravno Makeup Revolution event, ki sem se ga udeležila s slovenskimi soblogerkami. Na koncu eventa smo vse blogerke prejele vrečko v kateri je bilo kar nekaj zanimivih izdelkov. Med prvimi, ki sem jih potegnila iz vrečke je bil Makeup Revolution čopič - Ultra Metals Flawless Powder F301. Čopič je namenjen nanosu zaključnih pudrov in pudrov v prahu. V vrečki je bil tudi  Freedom kremni osvetljevalec - Pro Studio Strobe Cream, ki ga lahko nosiš pod makeupom ali nad pudrom za dodatno osvetlitev obraza. Prejela sem pa tudi umetne trepalnice iz trgovine Superdrug. 

Tudi Makeup Revolution čistilo za čopiče v spreju - Pro Hygiene Antibacterial Brush Cleaner se je znašel v vrečki. Visokoučinkovit sprej takoj sterilizira in dezinficira čopiče ter jim podaljša življensko dobo. Notri sta še bila krema za prhanje z okusom zmajev sadež in vanilije ter 60minutna ekspresna porjavitvena krema iz trgovine Superdrug. Zadnja dva izdelka, ki sta bila v Makeup Revolution vrečki sta B.Pure čistilni robčki in Colour+Go toner za lase.


You May Also Like

2 coment�rios

  1. Sem spremljala vse vloge in res ste se odlično imele. Prejele ste tudi super izdelke, najbolj pa me zanima ta Freedom Make Up Strobe Cream. Bomo mogoče lahko videli kakšen review? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je bilo fajn :) Če ti iskreno povem ne naredi nobenega efekta, bom pa mogoče objavila kakšno sliko na Facebooku glede tega kremnega osvetljevalca :)

      Delete