My new boots

by - Tuesday, January 06, 2015


Moje drage modne punce, z novim letom sem si privoščila tudi nove škornje. Kar nekaj strani sem prebrskala in prav nobeni mi niso bili tako všeč, da bi si jih kupila. Na kar sem zagledala čuuudovite nizke škornje in takoj so me navdušili. Verjetno vas že zanima kje sem si jih kupila in takoj vam bom povedala. Te prečudovite in udobne škornje sem si kupila v spletni trgovini MyLook ♥ Škornji so res zelo udobni in jih zelo rada nosim.



MyLook je spletna trgovina z oblačili, čevlji, torbicami, denarnicami, nogavicami in raznimi modnimi dodatki. Pri njih lahko nakupuješ vsak dan v letu 24h/dan in če z izdelkom nisi zadovoljna, lahko menjaš izdelek ali ti vrnejo denar. Svoj paketek pa boš dobila že naslednji dan ali čez največ 3 dni od naročila.


Strošek poštnine:

1 - 2 artikla   2,49 €
3 - 4 artikle   3,49 €
5+ artiklov    4,49 €








Sweater - Primark
Pants - H&M
Shoes - MyLook

You May Also Like

0 coment�rios