December Favorites | FashionbyLarissa

by - Thursday, January 15, 2015


Hej moje modne punce! Danes sem se odločila, da vam povem za svoje najljubše izdelke meseca decembra. Na mizo sem si jih postavila kar nekaj, ampak sem se odločila le za nekaj, saj jih je bilo preveč. Med prvimi bi izpostavila losjon za telo - Victoria's Secret Pure Seduction ♥ Kupila sem ga v Londonu, lahko pa ga kupite tudi na spletni strani salma.si.

Drug izdelek, ki sem ga oboževala že ves mesec december je bil parfum - Christina Aguilera by Night. Njen vonj je res dober in sama hitro menjam pafume, saj se naveličam nositi vedno istega. Tako, da boste dostikrat videle, da imam SPET kak nov parfum.

Naslednja stvar je Baby lips od Maybelline NY. Z eno samo besedo lahko rečem: waaaaw. Pri njej mi je všeč vonj, barva, obstojnost ter čutim, da so moje ustnice mehkejše in ne pokajo.

V mesecu decembru sem si kupila Lip liner od Catrice. Na žalooost še ga nisem uporabljala, ampak MORALA sem ga dodati med najljubše haha :)

Zadnja dva izdelka, ki sta prišla skupaj v paketu sta sivkina krema za roke in milo Bonne mere sivke. Čeprav mi kremica ne diši preveč, roke nahrani in nežno odišavi s prefinjeno svežo dišavo sivke. 





You May Also Like

0 coment�rios