Click2chic je top!

by - Sunday, January 11, 2015


Click2chic.si me res nikoli ne razočara! Zelo rada nakupujem kozmetiko pri njih saj imajo res prekrasne izdelke ter tudi zelo kvalitetne. Bila sem seveda vso leto pridna, zato sem si mislila, da si zaslužim kakšno nagradico. Tako sem si nabrala kar nekaj stvari in seveda vam jih bom tudi pokazala.


Naročila sem si tale ESSENCE pripomoček za manikuro. Priporočam jo vsem, ki imajo daljše nohte in si jih hočejo lakirati ter okraševati. Zraven pa sem si še naročila set za dekoriranje nohtov.



Zraven teh stvari za nohte, sem si še naročila nekaj za oči. Senčilo za oči iz omejene kolekcije Wave Goddess. Senčilo je narejeno iz dolgo obstojne, kremaste formulacije, popolne za poletne dni, saj daje očem rahlo hladilen učinek. Ter jumbo svinčnik za oči, ki ga naneseš ga na notranje kote oči ali tik pod obrvjo za vizualno povečavo oči. 02 Highlight it... Pearly je v svetlo perlastem odtenku.


Seveda sem si naročila tudi šminnnke :) Trenutno sem bila kar malo naveličana svojih dosedanjih šmink in sem potrebovala novo zalogo raznih novih barv. Prva, ki mi je padla v oči je bila znamke Catrice in barva je bila res popolna - Meet Berry in je v vijola odtenku. Druga, ki mi je padla v oči je bila znamke Essence, saj lahko vidite, da imam zelo rada to znamko glede na moje zbirke kozmetike. No in ta barva me je res faaaascinirala. Že dolgo sem iskala to barvo in aleluja našla sem jo - On the Catwalk! je v zadimljeni vijola barvi. Zadnja šminka pa mi je kar zletela v košarico, ko sem videla, da je znamke Barry M. in bila je še znižana. In tako sem končala svoj nakup s polno košarico novih dobrot. 

You May Also Like

0 coment�rios