Avon Incandessence Limited Edition

by - Monday, May 02, 2016

Sama se velikokrat naveličam svojega parfuma že po nekaj mesecih uporabe, zato rada kdaj pa kdaj kupim kakšnega drugega oz. drugačnega. Tokrat sem med nakupum v spletni trgovini Salma videla Avon Incandessence Limited Edition, ki me je tako pritegnil, da sem ga kar kupila. Kupila sem 30 ml za ceno 5,90 €  (pohiti z nakupom, saj jih je še malo na zalogi). Vonj tega čudovitega parfuma znamke Avon je lepo opisan tudi na salma.si: " Avon Incandessence Limited Edition je izrazita cvetna dišava v novi, še bolj privlačni obliki. Ta parfum je sladek, svež in je namenjen za vse ženske z mladostnim duhom. Gre za idealno dišavo za razcvetele pomladne dneve, ampak prelepo zadiši tudi v toplejših poletnih dneh. Dišava Incandessence Limited Edition ima nepremagljiv cveten značaj. Zlasti srce dišave je sestavljeno iz popolnoma čudovitih cvetnih tonov. Pozornost pritegne izrazita lilija, izredna vrtnica in eterično lepa mimoza. Cvetna kompozicija stoji na osnovi, ki jo ustvarjajo esence lesa in mošusa, ki dodajajo parfumu začimben in prijeten pridih. ". 

Meni je vonj čudovit, ampak bi bolje odgovarjal starejšim poslovnim ženskam, kot pa najstnicam. Vonj je zame premočan zato sem ga raje podarila svoji mami, ki pa ji je ravno vonj všeč. Če se katera odloči za nakup tega parfuma priporočam, da najprej naroči majhen vzorček, da vidi, če je vonj primeren za njo. 




You May Also Like

0 coment�rios