Pomladni nohtki

by - Friday, February 12, 2016

Pomlad je že skoraj tukaj, sama pa že posegam po nežnih pomladnih barvah. Moje trenutno najljubše barve lakov za nohte segajo vse od nežne roza barve in vse do nežno modre. Skoraj v vseh letnih časih najbolj porabim te nežne barve, saj imam najraje nekakšne nevtralne barve, ki se podajo k vsemu. Od vseh na sliki se znova in znova vračam k KIKO nail lacquer številka 372 - Nude. Tudi drugi najljubši je od znamke KIKO nail lacquer številka 319 - Light Dove. Naslednji. ki mi je tudi zelo pri srcu je RIMMEL 60seconds by Rita Ora številka 203 - Lose Your Lingerie. Zadnji trije najpogosteje nošene barve lakov za nohte pa so KIKO Quick Dry številka 849 - Pearly Antique Blue , ESSENCE Coulor&Go številka 199 - Wild White Ways in ALESSANDRO - Powdery Pastel.


You May Also Like

3 coment�rios

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Čudoviti odtenki, ne morem se odločiti kateri mi je bolj všeč. :)

    ReplyDelete
  3. Fuul lepi odtenki lakov! Najbolj mi je všeč Alessandro Nail Polish <3 Ne vem zakaj, ampak sem postala nora na sive in rjave odtenke. xx

    ReplyDelete