Empties/Porabljenčki

by - Saturday, February 27, 2016


Pri veliko blogerkah sem opazila, da delajo objavo o izdelkih, ki so jih že porabile in o njem povejo svoje mnenje ter če bi ga še enkrat kupile. Ker sama rada prebiram takšno vrsto objave, sem se odločila, da tudi sama poizkusim spisati kakšno takšno objavico. Izdelke sem kupila v Mullerju, Lushu, Primarku in v spletni trgovini Salma.

Dišava za lase z zlatim prahom ti pomaga z lažjim česanjem in jih odišavi. Zaradi radovednosti sem jo kupila in moram priznati, da ni ravno nekaj posebnega. Meni osebno ni pomagala pri lažjem česanju las, ampak samo lepo mi jih je odišavila. 

Ponoven nakup: Ne

Dodali so ji stimulativno poprovo meto, ki kožo poživi, kaolin pa prodre globoko v pore. Priznati moram, da se mi je poznala razlika po nanašanju te maske. Koža je bolj zdrava ter manj izpadov aken. Vonj me ravno na začetku ni navdušil, ampak ko jo redno uporabljaš se ga navadiš.

Ponoven nakup: Ja

PRIMARK: Dry Shampoo - suhi šampon 
Suhi šamponi so zame najverjetneje najboljši izum med vsemi izdelki za nego las. Uporabiš ga lahko takrat, ko imaš že malo mastne lase in se ti jih ne ljubi umiti ali se ti mogoče kam mudi. Uporabljala sem že kar nekaj suhih šamponov različnih znamk Balea, Batiste... kot tudi otroški puder. Od Primarka suhi šampon je v kvaliteti nekje v zlati sredini, ni ravno zeeelo dober ter tudi ni najslabši med suhimi šamponi.

Ponoven nakup: Mogoče

Z eno besedo: waaaaaaw. Izdelek sem prejela v Balea koledarču in moram reči, da me je zelo navdušil. Potem ko sem si normalno oprala lase sem na koncu dodala še to olje, počakala nekje 2-3 minutke in kasneje sprala lase z vodo. Moji suhi lasje so bili res čudoooooviti, mehki, gladki ter imeli so krasen lesk. 

Ponoven nakup: Ja

Veliko sem jih že slišala, da je govorilo o tem suhem šamponu, zato sem si ga želela poizkusiti. Batiste vam ponuja široko ponudbo suhih šamponov narejenih posebno za blondinke, rjavolaske ali barvane lase. Očarajo vas tudi s svojo prijetno sadno ali cvetlično aromo, ki je polna svežine. Med vsemi različnimi tipi las ter vonji sem se odločila za vse tipe las ter vonj Cool & Crisp. Sama nisem noro navdušena nad njim, ampak je med mojimi top 3 suhimi šamponi. 

Ponoven nakup: Mogoče

Podlaga, ki je primerna za vse tipe kože,  združuje 5 funkcij v 1 izdelku. Rimmel me res vedno preseneti, saj so njihovi izdelki kvalitetni in njihova cena je dostopna za čisto vse. Celotni videz z makeupom je lepo matiran, zdrži dolgo, zraven tega pa zaradi lahke sestave zmanjšuje pore in kontrolira sijaj.

Ponoven nakup: Ja


You May Also Like

0 coment�rios