THE BODY SHOP body butter

by - Wednesday, January 27, 2016


Hej punce. Pred enim mesecem nazaj sem odšla v Travel Free shop, kjer sem pograbila kar nekaj The Body Shop izdelkov. Zato sem to objavo razdelila na dva dela. Sedaj vam bom predstavila The Body Shop mini set masla za telo. Znotraj te krasne škatlice so se skrivali 4 različni vonji. Set je tako vseboval: 

Kokos maslo za telo, 50 ml

Oliva maslo za telo, 50 ml

Karite maslo za telo, 50 ml

Čokolada maslo za telo, 50 ml

Za te manjše embalaže sem se odločila, ker sama ne uporabljam velikokrat masla za telo ter, da poizkusim čimveč različnih vonjev. Poizkusila sem že kokosovo maslo za telo in moram reči, da je vonj čuuuudovit in ni preveč močan, kar mi je super. Velikokrat sem naletela na premočen vonj in s tem ti s časoma postane preveč moteč, pri tem pa je ravno obratno. Kokos je ravno prav močen in maslo se lepo razmaže po telesu


You May Also Like

2 coment�rios

  1. Mmmm ... super vonji, celo pa kokos.
    Nisem pa ravno ljubiteljica čokoladnih vonjev. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vonji so res čuuudoviti :) Moram ga še poizkusit, da vidim, če je močna čokolada.

      Delete