L’OCCITANE paketki

by - Monday, January 18, 2016



Mandarina, vanlija, okus vrtnice in še marsikateri drug okus lahko najdeš v trgovinici L’Occitane. 
Te paketke sem prejela skupaj s sestrama, ki sta bile kot tudi jaz, zelo navdušene. Ker sem si lahko prva izbrala kateri paketek bom imela, sem takoj pograbila okus vanilije. V svojem paketku sem imela Balzam za ustnice Cvetovi vanilije ter Milo Bonne Mere Med. Kremast balzam je sestavljen s 5 % karitejevega masla, ki pomaga nahraniti in zaščititi ustnice ter jih ovije s sladko in očarljivo dišavo vanilijine orhideje. Milo pa vsebuje olje palmovih plodov, ki je pridobljeno na okolju prijazen način.


V naslednjem paketku se je skrival  Balzam za ustnice Srce vrtnice in Milo Bonne Mere Vrtnica. V zadnjem paketku pa je bil  Balzam za ustnice Miel-Mandarine in Milo Bonne Mere Sivka

You May Also Like

0 coment�rios