LUSH haul

by - Thursday, January 21, 2016


Hej punce. Kot veste je mesec januar, mesec popustov. Zato sem se odločila za manjši nakup v trgovini Lush. Do sedaj še nisem slišala nobene negativne izkušnje, kar tudi nekaj pove o samih izdelkih. Odločila sem se, da se spet malo nagradim in tako sem odšla na njihovo razprodajo v poslovalnico v Mariboru. Kar nekaj časa sem preživela v trgovini, da sem si vse izdelke lepo v miru pogledala, ogledala in poizkusila. Najprej me je pritegnila Father Christmas - kopalna bombica s vonjem sladkorne pene. Kasneje sem še zagledala njihove značilne božične paketke in na etiketi videla, da je tudi ta kopalna bombica znotraj nje ter sem se odločila, da bom raje kupila kar cel paketek bombic. 

V paketku z imenom Festive Friends so bile tudi: Butterbear - kopalna bombica s okusom vanilije in kakavovega masla, Snow Angel - oljna kopel z vlažilnim kakavovim maslom, Peeping Santa - peneča kopel iz karitejevega masla in jagod ter Father Christmas. 

Se že veselim nadaljnjih kopanj v banji in, da poizkusim te dišeče bombice ter uživam ob kakšnem romantičnem filmu ali umirjeni glasbi. Mogoče objavim tudi kakšen krajši video na mojo Facebook stran, da boste lahko videle kako lepo se bombica raztopi v banji. 



You May Also Like

0 coment�rios