Essie

by - Friday, October 02, 2015

Ustanoviteljica znamke lakov za nohte Essie je Essie Wingarten, dinamična in neustavljiva ženska. Njena obsesija so barve, ustvarja jih, kot da bi ustvarjala obleke visoke mode. 

Po končani diplomi na Inštitutu za modo v New Yorku, je vložila 10.000 dolarjev v ustvarjanje njenih prvih 12 odtenkov lakov za nohte. Formulo se je odločila preizkusiti v Las Vegasu, kjer morajo imeti natakarice, plesalke in krupjejke v vsakem trenutku popolno negovane nohte. Njena formula je hitro postala zelo uspešna in sledila so naročila. V želji da z odtenki pričara hrepenenje je preživela ure in ure v ustvarjanju in izbiri vsake od svojih barv. Vse moje barve so mi ljube in vsaka ima svojo edinstveno zgodovino.« Njene kreacije kraljujejo modnim trendom. So božansko elegantne in vedno polne energije z navdihujočimi, ženstvenimi in nenavadnimi imeni.


You May Also Like

4 coment�rios

  1. Tega ta modrega sem si tudi jaz zadnjič med drugim vzela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res? Barva mi je krasna :) Jaz sem ravno še dobila zadnjega haha

      Delete