Cannaderm Aknea - zdravilna krema proti aknam

by - Tuesday, November 24, 2015

Na nastanek aken naj bi vplivali hormoni, zato so te najpogostejše pri najstnikih. Čeprav se povečuje tudi število odraslih, zlasti žensk, ki imajo težave z aknami pozneje v življenju. Za čisto kožo je treba pore dobro očistiti, uničiti bakterije in zmanjšati mastnost kože. Uporabljaj blaga čistilna sredstva (enkrat ali dvakrat na dan), temu pa dodaj kakšen čistilni piling in maske, ki odstranjujejo odmrle celice in odprejo pore.

Pred kratkim sem brala objavo od bloggerke Chérie in postala sem čisto navdušena nad kremo o kateri je govorila. Naslednji dan je že bila v moji košarici na spletni strani salma.si :)

Zdaj jo uporabljam že slab mesec in moram reči, da sem z njo zeeeeeeeeelo zadovoljna. Sestavljena je iz čistega konopljinega olja (pomirja akne), hrastovega lubja, mire in materine dušice ( preprečujejo nastanek novih aken in širjenje bakterij). Kremica je lepo mazljiva, hitro se vpija in ne pušča mastne kože.

Torej, če vas mučijo akne, mastna koža z neravno površino? Je krema Cannaderm Aknea prava za vas, saj neguje vašo kožo, da bo dan za dnem bolj zdrava in lepša. 


You May Also Like

9 coment�rios

  1. Super, tudi mene je prepričala in sem si jo te dni naročila, komaj čakam da jo dobim in upam na uspešne rezultate :))). Kateri nežen čistilni gel pa uporabljaš?
    Hvala

    ReplyDelete
  2. Trenutno uporabljam čistilni gel iz Primarka 😊

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Aha kateri pa je, a je kakšen znan, ki se ga dobiti tudi pri nas? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdi se mi, da ga lahko kupiš le v Primarku. Znamka je P.S. love your skin - gentle facial wash in je res zelo poceni 😊 Upam, da sem ti lahko kaj s tem pomagala 😃

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala, da si napisala objavo o njej, ker sem jo zato kupila in sem navdušena nad njo 😊

      Delete
    2. Hvala, da si napisala objavo o njej, ker sem jo zato kupila in sem navdušena nad njo 😊

      Delete
    3. Hvala, da si napisala objavo o njej, ker sem jo zato kupila in sem navdušena nad njo 😊

      Delete