Body&Soul čopiči

by - Tuesday, November 17, 2015

 Ste že poizkusile čopiče znamke Body&Soul?

Sama sem lastnica treh njihovih čopičev: čopič za blendiranje in dva čopiča za puder. Kupila sem jih čistro po naključju, saj se mi je prejšnji čopič uničil in sem potrebovala novega. Pregledala sem nekaj polic s čopiči in na koncu vrste zagledale to znamko. Ker sem slišala že za njihovo znamko ter sem že poizkusila nekaj njihovih mlek in mil za telo, sem se odločila poizkusiti tudi čopiče. Moj prvi nanos je bil okej. Nisem ga sovražila in ne ljubila. Bila sem kar malo nevtralna. S časom sem se ga 'navadila' in sedaj sem zeeelo zadovoljna z njim. Hkrati pa je tudi cena dostopna vsem. Drugi čopič (ta na sredini) mi trenutno samo leži v predalniku, saj se ne morem odločiti za kaj bi ga uporabljala. Tretji čopič pa sem kupila komaj pred nekaj dnevi in še ga nisem 100% stestirala. Mogoče v bližnji prihodnosti na Facebooku objavim kakšno slikico in povem izkušnjo tudi s tem čopičem. Ste tudi ve lastnice kakšnega izdelka znamke Body&Soul?


You May Also Like

0 coment�rios