Paaaaris

by - Thursday, August 14, 2014

Paris, Paris.. le kje naj začnem. V soboto sem prispela tja in že me je navdušila atmosfera v tem mestu. Takoj za tem sem odšla na ogled tega prelepega mesta. Paris me je res zelo navdušil, saj so ljudje res prijazni, ter njihovi parki, ki so seveda nadnaravno lepi, kjer se lahko sprehajaš cel dan, spiješ kakšen kapučino ali poješ kakšen rogljiček ali pa si narediš piknik na zelenici in uživaš s prijatelji. Njihova hrana je božanska, saj se ti kar stopi v ustih, kot jih imam nekaj prikazanih na spodnjih slikah. Med mojim bivanjem tam pa sem seveda morala iti tudi po kakšnih nakupih in bila sem res presenečena, saj imajo res top kvaliteto in veliko izbiro oblačil. Ker sem kupila, kar malo večjo količino oblačil, vam bom nakupe opisala v naslednji objavi. Moja izkušnja v Parisu je bila res dobra in upam, da se bom v kratkem spet vrnila tja. :)







You May Also Like

0 coment�rios