Victoria's Secret

by - Saturday, June 28, 2014

Po dolgem času sem zbrala vse svoje Victoria's Secret izdelke/stvari, ampak še vseeno niso vse na sliki. Spominjam se svojega prvega obiska trgovine Victoria's Secret v Londonu, bil je razburljiv, saj sem res bila navdušena nad njihovimi izdelki in, ko sem se zavedala, da sem res v njihovi trgovini sem bila presrečna. Kasneje sem še bila v njihovi trgovini v Miamiju ter še enkrat v Londonu in res imajo prelepe trgovine. Res sem navdušena nad njihovimi izdelki in noben njihov izdelek še me ni razočaral.


Vse njihove izdelek si lahko naročite tudi preko interneta na njihovi uradni spletni strani https://www.victoriassecret.com/ ampak po mojem mnenju je poštnina res predraga, zato sem še pobrskala po ostalih spletnih straneh in našla slovensko stran SALMA.SI , kjer prodajajo vse njihove izdelke kot so darilni seti, geli za tuširanje, kolonjska voda, kreme za telo, parfumska vodica in pršila za telo. Plačate lahko po prevzetju ali po predračunu. Vsi ti izdelki pa so seveda originali.





Prilagam pa še njihov video na pesem I knew you were trouble od Taylor Swift, ki so jo posnele 2013. V video nastopajo najbolj popularne manekenke iz Victoria's Secret kot so: Lindsay Ellingson, Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel, Adriana Lima, Lily Aldridge, Doutzen Kroes in Behati Prinsloo.

You May Also Like

0 coment�rios