Skriti recept za sijoče lase

by - Thursday, March 02, 2017

Hej punce :)  Danes vam bom predstavila moj skriti recept za lepše lase. Pred 2 mesecema sem se sprehajala po Mariboru in zavila v trgovino L'Occitane. Z njijhovimi izdelki sem bila vedno zadovoljna, zato sem se odločila poizkusiti tudi njihovo olje za lase - L'Occitane blažilno olje za lasišče (+ bila je še znižana 50%) iz linije Aromakologija. Olje je obogateno s eteričnim oljem angelike, sivke, geranije, ylang-ylanga in pomaranče.

Moj ritual s tem oljem je, da si ga s čudovito "pumpico" nanesem na suho lasišče in ga vmasiram v korenine las. Kasneje se normalno lotim umivanja las in to je to! Po umivanju so moji lasje res sijoči, mehki, nežni na dotik, lesketajoči in sveži.

Žal istega izdelka ni več na spletu, saj so ga umaknili iz polic. Hitro še pokukaj v svojo najbližjo L'Occitane trgovino, mogoče ga še ujameš. Na spletu sem poizkusila najti podoben izdelek - obnavljalno olje za suhe in poškodovane lase.






You May Also Like

0 coment�rios