Jessup čopiči (8-delni set)

by - Tuesday, January 24, 2017

Hej punce :)

Čopiči se velik del ličenja. Uporabljaš jih najverjetneje skoraj vsak dan, kar pomeni, da si za nakup le teh vzameš čas in jih najprej preučiš. Sama sem kupila Jessup čopiče na spletni strani ličila.si, kjer so bili znižani na 10 €, kar se mi zdi zelo ugodna cena za 8-delni set. Prva stvar, ki sem jo opazila je, da so čuuudoviti na pogled. Seveda sem jih najprej umila in takoj za tem sem jih začela uporabljati, da vidim kako se odzovejo na ličenje. Sama nikoli ne uporabljam čopiče za kaj naj bi bili namenjeni, ampak sama izberem njihovo 'funkcijo'. Če te vseeno zanima kateri je namenjen za kaj, so jih na ličila.si opisali takole: 

1. Podolgovat kabuki čopič z ostro prirezano konico.
S tem čopičem boš lahko nanesla podlago in ostale kremne produkte v težje dosegljiva področja.

2. Okroglo prirezan kabuki.
Z njim boš lahko nanesla in zabrisala kremne bronzerje in rdečila na svoj obraz.

3. Postrani prirezan kabuki.
S tem čopičem boš lahko ustvarila popolne konture obraza.

4. Ravno prirezan kabuki.
Z njim boš lahko na kožo nanesla in lepo zabrisala vse kremne in tekoče produkte.

5. Manjši podolgovat kabuki čopič z ostro prirezano konico.
Popolen za nanos kremnih produktov okoli oči in nosu.

6. Manjši okroglo prirezan kabuki.
Z njim hitro in enostavno naneseš primer na svoje veke.

7. Manjši ravno prirezan kabuki.
Popolen čopič za prekrivanje manjših nepravilnosti na koži kot so kakšni mozoljčki ali druga razbarvanja.

8. Manjši postrani prirezan kabuki.

Vsi veliki čopiči so 100% uporabni, manjši pa so zame malo preveliki za veke. Kvaliteta vseh čopičev skupaj je super in se jih izplača kupiti še posebaj s takšno ceno. Po prvem pranju so ščetine ostale mehke in do sedaj še niso izpadale. Večje čopiče uporabljam predvsem za tekoče pudre, rdečila, zaključne pudre ter osvetljevalce. Z majhnimi čopiči sem poizkusila narediti očesni makeup, ampak mi iskreno povedano ni uspelo, saj so res preveliki.




You May Also Like

0 coment�rios