BLOGMAS: I Heart Makeup paleta senčil s šminko

by - Monday, December 14, 2015

Že pred časom sem kupila paletko I Heart Makeup, ampak sem na njo že čisto pozabila. Zadnjič, ko sem pospravljala svoj predalnik z makeup-om sem ugotovila, da bi lahko to paleto pokazala oz. opisala na blogu. Kupila sem jo predvsem zato, ker imam rada takšne neutralne in nude barve. Zelo sta me pritegnili prva v 1.vrsti in prva v 2.vrsti. Dobra stran te palete pa je, da še je zraven šminkica.

Kupila sem jo na spletni strani licila.si, kjer nakupujem kar redno, saj je ta trgovina na samem vrhu pri kozmetiki. Na izbiro je več paletk:
I Am Sexy 

Jaz sem si izbrala I Am In Love, ampak je žal ni več v spletni trgovini. Cena teh paletk je 8,95 € kar se mi zdi normalna cena. Kar se tiče pigmentacije senčk so mi nekatere super, nekatere pa sploh ne (senčke s bleščicami so manj pigmentirane kot ostale). Šminka pa je lepe nežno roza barve.




You May Also Like

0 coment�rios