PRIMARK HAUL

by - Friday, September 04, 2015

Kaj ponuja Primark? V Primark-u lahko najdeš oblačila, kozmetiko, čevlje, torbice, nakit, denarnice, pokrivala...

Kakšna je kvaliteta izdelkov? Sama sem že nakupovala tam in do sedaj imam same pozitivne izkušnje s kvaliteto njihovih izdelkov.

Kje se nahaja najbližja trgovina? Ker žal v Sloveniji še ni Primark-a, je najbližji v Graz Seiersberg. Njihove trgovine pa lahko najdeš tudi v: Veliki Britaniji jih je 168, Španiji (41), Irski (34), Nemčiji (19), Nizozemski (12), Portugalski (8), Franciji (5), Avstriji (4), Belgiji (4), pravkar se pa odpirata še v Italiji in Ameriki. 

Kakšne so njihove cene? Dokaj nizke. 

Upam, da sem vam odgovorila na vaša vprašanja o Primark-u in priporočam, da obiščete Primark tudi sami, saj vam ne bo žal. 

Spodaj si lahko ogledate kaj sem si kupila jaz :) Če vas še kaj zanima, mi napišite vprašanje spodaj in odgovorila vam bom čim hitreje.







You May Also Like

2 coment�rios

  1. Jaz sem tudi avgusta bila v Primarku, sicer prvič. Res ful poceni stvari pa tak velika trgovina. Najbolj cute pa so mi itak pižame in pa izdelki za dom. <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, trgovina je res veeeelika. Tudi meni so zelo všeč njihove pižamice :)

      Delete