Loving last month

by - Wednesday, July 08, 2015

Hej punce :) Prejšnji mesec sem naravnost oboževala ti dve stvari, ki jih potrebujete tudi ve.

ESSENCE korektor Stay Natural 04 - korektor je odličen pripomoček za enostavno prekrivanje vseh mozoljčkov ali sledi nore zabave prejšnjega dne. Mehak čopič in stestirana formula Essence korektorja Soft Honey omogočata enostavno, hitro in brezhibno nanašanje. Sama sem z njim zeeeelo zadovoljna in ga uporabljam vsak dan.

MANHATTAN Soft Mat Lipcream 95M - kremasta šminka, ki se prekrasno ujema z ustnicami in zraven tega še je MAT!! Takoj, ko sem jo zagledala v spletni trgovini, sem vedela, da je tale šminka narejena zame. Prejela sem jo ter jo sprobala in res je, kot narejena zame. Odlična pigmentacija, super cena in krasen občutek na ustnicah. Vredno jo je poizkusiti :)



You May Also Like

4 coment�rios

  1. Zgleda super, jo moram preizkusit. Mat pa je itak (vsaj meni) na ustnicah najbolj všeč! :)

    ReplyDelete
  2. Cao. Zanima me iz katere spletne trgovine se naroci matt sminkica? Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šminko lahko kupiš na tej povezavi: http://disim.si/soft-mat-lipcream-manhattan-c.html

      Delete