Liebster Award 2015 | FashionbyLarissa

by - Monday, February 23, 2015

Pred letom dni še nisem niti sanjala o tem, da bom imela svoj blog. Zdaj pa sem se že spoprijateljila z raznimi modnimi in drugimi blogi. Med njimi me je tudi blogerka z enakim imenom Larisa nominirala za Liebster Award 2015.

Larisa ima blog, kjer lahko najdeš res super ideje o kozmetiki, modi, kulinariki, prostem času in o zdravju. Tudi sama si rada ogledam njen blog, kjer dobivam inspiracije o modi in kozmetiki. Njen blog si lahko ogledaš na tej povezavi  ♥ http://girlof21st.blogspot.com/  ♥


1. Brez katerega sodobnega pripomočka si več ne prestavljaš življenja?

Takoj, ko sem prebrala to vprašanje sem pomislila na RAČUNALNIK :) 

2. Zadnja laž, ki si jo povedala?

Kako si se imela v šoli? Vredu :) Ali sem jaz edina, ki vedno to rečem? haha

3. Brez katerih treh kozmetičnih izdelkov ne zapustiš stanovanja?

Krema za roke, balzam za ustnice in maskara :)

4. S kom bi bila najraje ujeta v pokvarjenem dvigalu?

Ryan Gosling ali Zac Efron :p

5. Tri vrednote, ki jih najbolj ceniš pri ljudeh.

Iskrenost, zvestoba ter poštenost.

6. Tvoj sanjski kraj za počitnice?

Najverjetneje Bora Bora :)

7. Katera je TRENUTNO tvoja najljubša šminka?


8. Katero vprašanje najbolj sovražiš?

Kako si kaj danes :)

9. Naštej tri stvari za katere najraje porabiš svoj denar. 

ufffff.. oblekeee, kozmetika in torbice :p

10. Kaj ti je ljubše? Zima ali poletje? 

♥ POLETJE ♥



VPRAŠANJA:

1. Najljubši kos oblačila?
2. Najlepša barva?
3. Najlepši verz/misel?
4. Najljubšo mesto?
5. Najboljši film?
6. Tvoja vzornica?
7. Najljubša znamka oblačil/torbic/čevljev?
8. Kaj raje piješ: čaj ali kapučino?
9. Najboljša hrana?
10. Najljubša šminka?

You May Also Like

0 coment�rios