Click2Chic

by - Saturday, November 15, 2014


Hej hej :) Včeraj sem prejela tale paketek. Ker je zadnje čase veliko dežja, sem se odločila, da bom malo pobrskala po straneh in hop našla sem tole dobro spletno trgovinico click2chic.si !!  Že nekaj časa iščem dobro čistilo za čopiče in, ker je ravno bila tukaj znižana sem jo dodala v košarico. Prejela sem še lepo presenečanje, ampak o tem kasneje. Vsako stvar bom seveda še posebaj opisala. Upam, da boste zadovoljni z mojimi mnenji.

Prvo kot prvo sem se na prvi pogled zaljubila v tale prekrasen čopič s katerim si lahko očistiš odvečna ličila pri finiširanju. Ampak, ko sem prejela paketek sem že na prvi dotik z njim bila razočarana. Izpadlo je kar nekaj ščetin, kar mi sploh ni bilo všeč, saj bom torej pri uporabi imela na obrazu vse ščetine. Upam, da ste zadovoljni, da sem objavila svojo RESNIČNO mnenje.



Tudi z čistilom za čopiče sem bila na prvi vonj razočarana nad njim. Zdi se mi, da je v njem veliko alkohola in to mi sploh ni všeč. Saj bom kasneje uporabljaja ta očiščen čopič na obrazu. Upam pa, da si bom po uporabi le tega izdelka spremenila mnenje. Vam sporočim :)



Imam kar nekaj težav s kožo ( tolažim se s tem, da sem še v puberteti :p ) in s podočnjaki. Zato sem se odločila, da si privoščim še nekaj za obraz. Izbrala sem si korektor Stay Natural s katerim lahko prekriješ vse mozoljčke ali sledi nore zabave prejšnjega dne.



Za na konec pa še tole lepo presenečenje pri nakupu. Prejela sem senčilo Happy Holidays. Zelo mi je všeč tale nude oz. svetlo rjava barva z bleščicami. Mislim, da jo bom kar pogosto uporabljala.

You May Also Like

0 coment�rios