glamour

by - Saturday, October 04, 2014

Hej :) Trenutno sem malokrat objavila kakšno objavo, ampak sem res zaposlena. Poizkusila bom objavljati čimveč. No in tukaj je že pripravljena nova objavica, ki vam bo verjetno všeč. V tem času sem kupila kar nekaj novih stvarc :)

Kot prvo sem naročila dve verižici ( spodaj na slikah ) , uhane in prstan. Te prelepe stvari sem našla na spletni strani: http://mondella.net/ . Zelo sem bila zadovoljna z izdelki, ki sem jih prejela ter ravno sedaj imajo 50 % znižanje na določene izdelke, tako da pohitite in si privoščite kakšen njihov nakit.

Nora sem pa tudi na torbice, ki jih imam seveda veeeeeliko. Zasledila sem profil na Facebooku, kjer prodajajo zeeeelo lepe torbice. Seveda sem si jo privoščila in ne samo ene, ampak kar dve prekrasni torbici, ki jih lahko opazite na spodnjih slikicah. Na tem linku si lahko ogledate tole Facebook stran: Modna Punca . 







Hlače - H&M
Srajca - Bershka
Jakna - Stradivarius
Čevlji - iz Pariza
Torbici - Modna Punca
Verižici in prstan - Mondella

xoxo, Larissa

You May Also Like

0 coment�rios