zdravo hujšanje ;)

by - Wednesday, September 17, 2014

Eden od skupnih imenovalcev gotovega uspeha je spremenjen življenjski stil, kar med drugim seveda pomeni, da se projekta idealne teže lotevamo na dolgi rok in nikakor ne le za nekaj tednov.

  • Bistveno: Najprej moraš seveda najti sebi najljubšo zdravo hrano, se preizkusiti pri kar nekaj telovadbah in nekako najti svoj zdravi ritem. 
  • Ne postavljaj si norih ciljev, ampak raje manjše, ki te bodo počasi vodili na tvojem shujševalnem pohodu. Če se boš osredotočila le na izgubo kilogramov, ti bo kmalu zmanjkalo motivacije in na koncu se ne boš veselila niti malih zmag, kaj šele velike zmage na cilju. 
  • Nikar ne bodi prestroga do sebe. V svoj urnik vnesi tudi počitek in morda tudi kakšen greh. 
  • Raziskave so pokazale, da doseženi cilji pomagajo pri stalnem napredku. Vsakdo potrebuje nekaj podpore in odgovornosti, zato je pomembno, da ljudje okoli tebe vedo, da se trudiš izgubiti kilograme in da treniraš. 
  • Začetek z majhnimi in dosegljivimi cilji je pomemben za tvoj ego, a bodi pozorna, da si ciljev ne postaviš prenizko, saj ti lahko postane dolgčas. Izziv povzroči spremembe! Navadi se, da stopiš ven iz cone udobja in se okrepiš z novimi izzivi. 
  • Medtem ko izgubljaš kilograme, ni pomembno samo paziti na tehtnico, pomembno je tudi, da svoj napredek ovrednotiš na čim več ravneh. Za začetek začni beležiti vse: koliko vode spiješ na dan, koliko obrokov zelenjavo poješ, koliko vadiš in še več. To ti bo bolj kot le številke na lestvici pomagalo uresničiti napredek, ko se to zgodi, pa te bo motiviralo, da ostaneš na začrtani poti. 
Kaj rečejo starši, ko njihov otrok prvič poskusi novo igro ali nov šport? "Ne gre za to, ali zmagaš ali izgubiš. Medtem ko to počneš, se moraš zabavati." Isti nasvet velja tudi za hujšanje. Torej, vsake toliko naredi korak nazaj in uživaj v igri ter ceni izkušnje, ki si jih na poti nabrala.








xoxo, Larissa

You May Also Like

2 coment�rios